Ruta Llançà - Vilamartí - Llançà

GRAU DE DIFICULTAT: Mitjà

TIPUS DE CAMÍ: Sender i pista

DESCRIPCIÓ DE L’ITINERARI:

Desde l’oficina de turisme sortim en direcció a l’ Avinguda Margarits. Després de pujar uns 300 metres trobarem el primer indicador que ens desvia cap a la dreta en direcció Mas d’en Gifre. A partir d’aquí ens endinsem dins del Parc Natural del Cap de Creus, en direcció Mas d’en Gifre, des d’on es pot observar una vista genèrica de Llançà. Seguirem pujant per, posteriorment, baixar a l’ antic poblat de Vilamartí. Des del mateix baixarem en direcció a la N-260 on trobarem la zona d’esbarjo “El Polvorí”. Un cop en aquest punt agafarem el pont que passa sota la N-260 on cal anar en compte ja que es tracta de la zona més tècnica del track.
Després del pont ja arribarem a la riera que ens conduirà novament cap a l’ Oficina de Turisme de Llançà.

LLOCS D’INTERÈS: Mas d’en Gifre, Vall de Vilamartí, construccions de pedra seca, Zona d’Esbarjo “El Polvorí”.

OBSERVACIONS: Ruta familiar recomanable per a majors de 14 anys.