La Ruta de la Pedra Seca

Vine a conèixer la nova Ruta de la Pedra Seca de Llançà, una sortida de senderisme temàtica on descobrireu diferents construccions de Pedra Seca existents al llarg de l’itinerari.

LA RUTA DE LA PEDRA SECA

PUNT D’ INICI: Oficina de Turisme

LLOC D’ ARRIBADA: Oficina de Turisme

DESNIVELL + : 400 m

DURADA: 2h

GRAU DE DIFICULTAT: Mig

TIPUS DE CAMÍ: Pista – corriol

DESCRIPCIÓ DE L’ ITINERARI:

Des de l’Oficina de Turisme ens dirigim cap a l’Avinguda Antoni Margarits. Trobarem la senyalització vertical indicant que girem cap a la dreta per anar a buscar el camí on iniciarem la pujada a la nostra esquerra. A pocs metres trobarem la primera construcció i més endavant uns murs de Pedra Seca on tenim l’opció (marca blanca) de seguir un camí empedrat i poder veure unes barraques d’olivar, construccions que ens anirem trobant al llarg de tot l’ itinerari. Si seguim les marques grogues del corriol trobarem un colomar, un mur i altres barraques, però fora del camí (marca blanca). Després iniciarem la baixada entre feixes on veurem diferents elements de Pedra Seca, alguns al camí i altres fora. Anirem seguint les marques grogues fins veure el Mas a la nostra esquerra i continuarem fins arribar al punt on hem començat per dirigir-nos un altre cop a l’Oficina de Turisme.

RECOMANACIONS: Bon calçat i bona condició física