Llançà i el Parc Natural del Cap de Creus

PUNT D'INICI: Oficina de turisme

LLOC D’ARRIBADA: Oficina de turisme

DESNIVELL + : 600 m

DURADA (hores i minuts) - 3 h.

GRAU DE DIFICULTAT – Mig- Alt

TIPUS DE CAMÍ (corriol, pista...) - Pista i corriol

DESCRIPCIÓ DE L'ITINERARI:

Des de l’oficina de turisme ens dirigirem cap la Font d’en Falcó (Al costat del Pavelló Municipal de Llançà). Des d’allà agafarem el corriol fins a la Font d’en Falcó fins a arribar a la Font. Des d’aquest punt agafarem un corriol que puja fins a l’Antena de Faner. Des d’aquest punt podrem gaudir d’una vista panoràmica de Llançà fantàstica. Seguirem el corriol (marques grogues) per anar resseguint la carena de Puig de la borda, passarem al costat de Puig vaquer per acabar baixant al Coll del Perer.

Des del Coll del Perer seguirem el GR11 direcció al Monestir de Sant Pere de Rodes. Una vegada hem fet dues fortes pujades arriben a la Serra de l’Estela i anirem cap a la dreta, direcció Roca Miralles. Seguirem una pista ampla fins a arribar a una baixada pronunciada on just arribarem a sota de la penya de Roca Miralles. Des d’aquest punt agafarem el corriol de la dreta que ens conduirà a Llançà, concretament a Mas d’en Gifre i Avinguda Antoni Margarit per baixar 500 metres i arribar de nou a l’Oficina de Turisme de Llançà.