Platja del Port
TIPUS: Platja
ENTORN: Urbà
ORIENTACIÓ: Sud
LONGITUD: 425m.
AMPLADA MITJANA: 30m.
TIPUS DE SORRA: Molt gruixuda
PENDENT ENTRADA A L'AIGUA: Suau
CAMÍ DE RONDA: Si
TRANSPORT PÚBLIC: Si
EMBARCACIÓ TURÍSTICA: Si
ACTIVITATS NÀUTIQUES: Si
ACTIVITATS SUBAQUÀTIQUES: Si
ABALISAMENT: Si
APARCAMENT: Si
ACCÉS PER A DISCAPACITATS: Si
BANDERA BLAVA: Si
LAVABO: Si
GINGUETA: Si
TEMPERATURA MIJANA (ºC)
JUNY: 19ºC JULIOL: 20ºC AGOST: 22ºC SETEMBRE 21ºC
+ INFO EN DIRECTE ESTAT DE PLATGES: CLICA AQUÍ
La platja del Port està situada en el sector del Port de Llançà. Per ser més exactes, limita amb les instal·lacions del port pesquer i del port esportiu a l’est i a l’oest amb la desembocadura del riu Valleta.
La platja té una longitud de 425 metres i una amplada de 30 metres. Per tant tenim un espai actiu de 900 m2 i un espai de repòs de 8100 m2. Pel que fa al pendent mitjà tenim que és d’un 6%.
Disposa d’un servei de dutxes i lavabos i, s’instal·len unes passarel·les de fusta per facilitar l’accés a les cadires de rodes. Val a dir que aquestes passarel·les arriben fins al mar.
Per finalitzar aquest punt afegiríem que en el passeig Marítim, que destaca per vorejar aquesta platja, hi ha serveis diversos com l’Oficina de Turisme del Port, bars amb terrassa, hotels, restaurants i diversos serveis comercials.